הזמנתי משלוח גדול (20 שולחנות, כ30 כיסאות, ועוד, סכום כולל של מעל ל50 אלף ש"ח) של ריהוט משרדי, עברו חודשיים מיום ההזמנה והריהוט לא הגיע. מה ניתן לעשות בנידון?
תחילה, יש לוודא כי אכן מדובר על איחור מעבר למה שהוסכם מראש בתנאי ההזמנה. השלב הבא הוא הקפאת כל תשלומים נוספים במידה ונשארו כאלה, כולל ביטול צ'קים עתידיים, הפסקת הוראת הקבע, ביטול התשלום בכרטיס האשראי וכו'.
מומלץ מאוד לאסוף בצורה שיטתית את כל המידע הרלוונטי, כולל ההזמנה המקורית, קבלות, העתקים ואישורי מסירה על תכתובת ביניכם לבין הספק, וכדומה.
לאחר מכן מומלץ להגיש פניה למועצה הישראלית לצרכנות, ובמידת הצורך להתחיל בהליך משפטי. על פי חוק, גם במידה והטובין יסופקו לבסוף, חייב הספק בכיסוי כל ההוצאות שנגרמו לכם כתוצאה מן האיחור (כולל לדוגמא כיסוי ההפרש במחיר במידה ונאלצתם לקנות סחורה יקרה יותר).