myfurnitures.co.il

היכרות עם ריהוט משרדי



אם גם אתם רוצים משרד מודרני, זה המאמר בשבילכם. כיצד לרכוש ריהוט משרדי ולצאת מזה בשלום


המגוון האדיר של ריהוט משרדי מאפשר לבעלי העסקים ומנהלי הרכש להתאים את המצב בפועל כמעט לכל קומבינציה של דרישות תקציב, דרישות תפקודיות והעדפות עיצוביות.

בשורות הבאות נציג כמה קבוצות קטגוריות של ריהוט משרדי, בתוספת טיפים לבחירת מקור הקניה של ריהוט משרדי ועוד.


ריהוט משרדי בסיסי- דגשים וסוגים

ריהוט משרדי
כסאות- אף שאולי לא נראה כך, זוהי הקטגוריה החשובה ביותר בנושא של ריהוט משרדי.

ברוב רובם של המקרים העובד נמצא רוב זמנו על הכסא, כך שאיכות הכיסא היא ביחס ישיר לנוחותו ובריאותו, ולכן גם ליעילות התפוקה של אותו עובד.

כסאות אורטופדיים, מתכווננים ונעימים בשימוש מבטיחים לכם שביעות רצון גבוהה יותר, כאמור פקטור חשוב במיקסום היעילות של המשרד. מחיר: 400-1500 ש"ח ליחידה.

שולחנות- אכן, ללא ספק הפריט השני בחשיבותו בדירוגו של ריהוט משרדי, שגם לוקה בחסר ביחס לחברו שהוצג לעיל: חוסר ניידות.

למעשה החלל האפקטיבי של החדר שלכם הוא בעיקר החלל שעל השולחן, ולכן כדאי מאוד להשיג פתרונות עם כמה שיותר שטח פנים.

עם זאת, חוסר הגמישות של הרהיט הזה יכולה ליצור "חורים מתים"- אזורים שצרים מידי לכדי עבודה אך לא תפוסים על ידי שולחן.

במקרה הזה כדאי לשקול פתרונות נגרות מותאמת אישית (המוצעים על ידי נגריות עצמאיות, במחיר של 500-200 למ"ר בערך, או במקרים מסויימים על ידי הרשת המספקת בעצמה, במחירים זולים מעט יותר).


רכישת ריהוט משרדי, הכל שאלה של פונקציונליות

ריהוט משרדי הוא קודם כל ריהוט ורק אחר כך פריט עיצובי, ולכן חשוב שיתאפיין בפונקציונליות ונוחות.

בנוסף, ריהוט משרדי פעמים רבות עובד בעומסי עבודה גבוהים פי כמה מהמקבילה הביתית (כך לדוגמא חישבו כמה שעות אתם יושבים על כסא המחשב בעבודה, כמה פעמים אתם קמים ממנו, והשוו זאת לאותם הפרמטרים במקרה של כסא המחשב בבית).

לכן חשוב מאוד לרכוש ריהוט משרדי עמיד (דוראבילי) ואיכותי, גם במחיר של העלאת המחיר ב20-30% ממחיר המקבילות הזולות יותר בשוק (כאמור לפי חישובים שונים עליה זו במחיר עדיין תשתלם בתנאי שהרהיט עמיד יותר וידרוש פחות תיקונים בהמשך).

חברות שונות מתמחות באופן בלעדי או כמעט מוחלט באספקת ריהוט משרדי, ביניהן אופיס דיפו, מחלקת העסקים של איקאה, ועוד. נקודה חשובה נוספת המבדילה בין רכישת ריהוט משרדי לבין רכישת ריהוט ביתי היא הכמות: בדרך כלל כמויות הרכש, גם במקרה של עסקים קטנים, נמדדות בעשרות עד מאות, ולא בבודדים.

מדובר למעשה ביתרון משמעותי (כידוע העלות השולית יורדת עם הכמות, כך שמחירים סיטונאיים תמיד נמוכים יותר מקניה קמעונאית), ולכן חשוב לתכנן את הכמות הסופית מראש (ולכלול בחישוב ריהוט משרדי קריטי להחלפה, כמו כיסאות שנשברו, שולחנות ועוד) ולהזמינה באופן מרוכז אצל אותו הספק, מה שמעמיד אתכם בעמדת מיקוח טובה יותר ומגדיל את הסיכויים להגיע למחיר אטרקטיבי יותר.


עלות החלפת ריהוט במשרד יכול להגיע ל20 אלף שקל ואף יותר, השאלה איזה ריהוט קונים ואיפה




02/11/2010    myfurnitures.co.il
פורום רהיטים

© זכויות יוצרים – מאמר זה מובא על ידי אתר myfurnitures.co.il, הינו בבעלותו הבלעדית והשימוש בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים באתר. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי אין לצלם ו/או לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להעביר מאמר זה, או חלקים ממנו, לאף גורם. הפרת האמור לעיל בכל אופן או צורה אסורה בהחלט. בעלי המאמר יפעלו וינקטו בכל הצעדים המשפטיים העומדים בפניהם בכל מקרה של הפרה של תנאים אלו. במידה ואתם מעוניינים להשתמש בתכנים או חלק מהם – פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר


תוכן מומלץ
Copyright © 2020 myfurnitures.co.il כל הזכויות שמורות
אתר חנויות רהיטים מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום רהיטים
מחפשים ריהוט משרדי? מלאו את הטופס וקבלו הצעות בהקדם
אנחנו עובדים עם חנויות רהיטים מובילות בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!